Witam serdecznie wszystkich, którzy zechcieli odwiedzić świat moich małych czarów. Wyruszycie tutaj wraz ze mną do krainy Magii, gdzie znajdziecie wiele pomysłów na to, jak wykorzystać chwilę w czarodziejski sposób. Szczypta Magii to blog, który ma w sobie coś magicznego. Dzięki niemu zaczerpniecie natchnienia oraz inspiracji do spędzania wolnego czasu i własnego tworzenia. Natchnie Was mocą, dzięki której poczujecie chęć działania.

14 października 2012

Cały tydzień suszenia!

Hej! Chciałam pochwalić się swoimi wyrobami w ostatnim tygodniu :) 
Na tapetę poszły aniołki. Mam również coś, czego nie znalazłam nigdzie w sieci i mam nadzieję być z tym pierwsza. Otóż początkami naszej pięknej jesieni wpadłam na pomysł wykonania aniołków listków z masy solnej :) I jak Wam się podobają??
Zrobiłam także 150 aniołków, które powędrują na choinki oraz zawieszki serduszka i podkłady do stojaczków z masy solnej z resztek masy, które mi zostały. Zapraszam do oglądania :) 

Nie zapomnijcie o Candy :)   








1 komentarz:

Bardzo dziękuje za pozostawienie komentarza. Dzięki temu wiem, że tu zaglądacie i podziwiacie moje prace :)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam, bo Twój komentarz wyląduje w spamie!