Witam serdecznie wszystkich, którzy zechcieli odwiedzić świat moich małych czarów. Wyruszycie tutaj wraz ze mną do krainy Magii, gdzie znajdziecie wiele pomysłów na to, jak wykorzystać chwilę w czarodziejski sposób. Szczypta Magii to blog, który ma w sobie coś magicznego. Dzięki niemu zaczerpniecie natchnienia oraz inspiracji do spędzania wolnego czasu i własnego tworzenia. Natchnie Was mocą, dzięki której poczujecie chęć działania.

12 września 2014

Szara Anielica

Dzisiaj tak na szybkosci bo lecę poprawiać moją magisterkę :D
Zdecydowanie najbardziej podoba mi się ta anielica :) Subtelna i urocza. Taka, jak lubię :)



21 komentarzy:

  1. piękna a te usta bardzo całuśne i gorące:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna :) Zazdraszczam, że poprawiasz magisterkę. Moja nie widziała mnie od kilku miesięcy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę ci umiejętności

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej śliczny ! Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za pozostawienie komentarza. Dzięki temu wiem, że tu zaglądacie i podziwiacie moje prace :)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam, bo Twój komentarz wyląduje w spamie!