Witam serdecznie wszystkich, którzy zechcieli odwiedzić świat moich małych czarów. Wyruszycie tutaj wraz ze mną do krainy Magii, gdzie znajdziecie wiele pomysłów na to, jak wykorzystać chwilę w czarodziejski sposób. Szczypta Magii to blog, który ma w sobie coś magicznego. Dzięki niemu zaczerpniecie natchnienia oraz inspiracji do spędzania wolnego czasu i własnego tworzenia. Natchnie Was mocą, dzięki której poczujecie chęć działania.

27 listopada 2012

Moje dyskowe archiwum

Przeglądając dzisiaj moje zasoby graficzne na komputerze znalazłam kilka fajnych kursików :) chciałam je zaprezentować :) 
Oczywiście nie są mojego autorstwa, dodam też że nie wiem czyje są, ale pomagają zrobić naprawdę fantastyczne rzeczy :) Dodatkowym ich plusem jest to, że są bardzo czytelne i nie rozwlekają się na całą kilometrową strunę :) Najprostsza forma jaka dominuje :) Kilka fotek na jednym obrazku.
Takich kursów w internecie jest pełno, wystarczy dobrze poszukać a nie trzeba się bardzo starać żeby je znaleźć :)

Tu znajdziecie kurs na uszycie fajnego serducha :)
A Tutaj kursik na zrobienie zaproszenia :) 

A to kilka zdjęć z mojego dyskowego archiwum tutoriali :) Czy któryś Wam się przyda?? A może już je znacie :)
















3 komentarze:

  1. To jest niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam sporo takich tutoriali na dysku to mogę podesłać na maila nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kinia stawiam pierwsze kroki proszę o cierpliwość wpadnij do mnie kiedyś:**na herbatkę:***pogawędzimy:*ja też dorzucam Cię moja kochana do obserwowanych:*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za pozostawienie komentarza. Dzięki temu wiem, że tu zaglądacie i podziwiacie moje prace :)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam, bo Twój komentarz wyląduje w spamie!