Witam serdecznie wszystkich, którzy zechcieli odwiedzić świat moich małych czarów. Wyruszycie tutaj wraz ze mną do krainy Magii, gdzie znajdziecie wiele pomysłów na to, jak wykorzystać chwilę w czarodziejski sposób. Szczypta Magii to blog, który ma w sobie coś magicznego. Dzięki niemu zaczerpniecie natchnienia oraz inspiracji do spędzania wolnego czasu i własnego tworzenia. Natchnie Was mocą, dzięki której poczujecie chęć działania.

12 marca 2013

Wiszące zajączki

Zajączki do zawieszenia :) Mam nadzieję, że się podobają bo ja osobiście nie jestem z nich zadowolona :/
Za to podobają mi się zdjęcia, które zrobiłam :) Była przepiękna wiosenna pogoda a teraz? Teraz wali śniegiem :( Nóżki mają na krótkich dyndających sznurkach :D Takie małe doradzanie mojego P. :)








10 komentarzy:

  1. Urocze, w takich wiosennych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne są, minki mają takie jakby się cieszyły z tego słoneczka :)
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe!! takie radosne i super kolorki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że chociaż innym się podobają :D Bo ja względem siebie jestem bardzo krytyczna :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy względem siebie i swoich prac jest bardziej krytyczny, jednak te zajączki są naprawdę śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. a co ci się w nich nie podoba?? są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fajnusie i fajne mają buzie :) wcale nie czuję że rymuję :) Są rewelacyjne, w pięknych kolorkach....

    OdpowiedzUsuń
  8. są piękne i urocze:) baranki z poprzedniego posta też ujmują za serce:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za pozostawienie komentarza. Dzięki temu wiem, że tu zaglądacie i podziwiacie moje prace :)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam, bo Twój komentarz wyląduje w spamie!