Witam serdecznie wszystkich, którzy zechcieli odwiedzić świat moich małych czarów. Wyruszycie tutaj wraz ze mną do krainy Magii, gdzie znajdziecie wiele pomysłów na to, jak wykorzystać chwilę w czarodziejski sposób. Szczypta Magii to blog, który ma w sobie coś magicznego. Dzięki niemu zaczerpniecie natchnienia oraz inspiracji do spędzania wolnego czasu i własnego tworzenia. Natchnie Was mocą, dzięki której poczujecie chęć działania.

11 marca 2013

Zajączki Wielkanocne

Nadszedł czas na kolejne Wielkanocne twory :) Targi mam już za sobą i powiem szczerze, że tylko się tam pokazałam ale nawet dlatego że ktoś wziął moją wizytówkę było warto :) Jeśli przez cały dzień przewinęło się choć 50 osób to i tak było dużo :D
Targi odbywały się w trzech pomieszczeniach w tym środkowe, w którym byłam ja nie miało praktycznie żadnego oświetlenia prócz 3 działających lamp. Ja i tak byłam wygrana bo dwie działały nade mną i sąsiadami a do tego nad sobą miałam okno choć powiem szczerze, że to i tak mało dało ale wystawcy, którzy byli w środkowej części sali mieli gorzej bo nie mieli żadnego oświetlenia... Ehhh :( A organizator powinien był ta usterkę naprawić wcześniej. Ale cóż tam będę  marudzić :D do rzeczy i przedstawiam zajączki do koszyczków lub stroika :)









4 komentarze:

  1. Śliczne zajączki :) Co do targów, to fajne doświadczenie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajączki niezwykle urocze, a jakie pocieszne mają pyszczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne zajaczki a kiemrmasz dopieor przede mna

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne wiosenne, kolorowe zające :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za pozostawienie komentarza. Dzięki temu wiem, że tu zaglądacie i podziwiacie moje prace :)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam, bo Twój komentarz wyląduje w spamie!