Witam serdecznie wszystkich, którzy zechcieli odwiedzić świat moich małych czarów. Wyruszycie tutaj wraz ze mną do krainy Magii, gdzie znajdziecie wiele pomysłów na to, jak wykorzystać chwilę w czarodziejski sposób. Szczypta Magii to blog, który ma w sobie coś magicznego. Dzięki niemu zaczerpniecie natchnienia oraz inspiracji do spędzania wolnego czasu i własnego tworzenia. Natchnie Was mocą, dzięki której poczujecie chęć działania.

26 kwietnia 2013

Wyróznienie

Chciałam się jeszcze dziś pochwalić wyróżnieniem jakie otrzymałam od Katalin Handmade
Zasady:
1.Napisać podziękowania na blogu osoby, która nas nominowała
2.Pokazać nagrodę Versatile Blogger Award na swoim blogu
3. Ujawnić 7 faktów o sobie
4. Nominować 7 (lub więcej) innych osób
5.Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów


Tak więc zaczynam ujawniać kolejnych 7 faktów o sobie. Jak już wiecie (lub nie) kilka faktów znajdziecie TUTAJ i tak szczerze powiedziawszy nie wiem co bym mogła Wam o sobie więcej powiedzieć.

1.
Studiuję pedagogikę wczesnoszkolną. Na ten kierunek poszłam całkowicie przypadkowo, ale teraz wiem że jest to coś fantastycznego pracowac z dziećmi :)

2.
Posiadam kolczyk w uchu zwany Industrial. Nie pokażę fotki mojego ucha, ale pokaże jak ogólnie wygląda ten kolczyk. Zabieg ogólnie jest mało bolesny ale samo gojenie się takich dziurek dosyć boli. i gdybym miała zastanawiać się nad drugim takim na pewno bym go nie zrobiła :D jakaś rzeźnia.
3.
Lubię jeździć po koncertach i się na nich trochę pogibać. Taka odskocznia od codzienności. Nie robię tego zbyt często bo finanse nie pozwalają, ale jak już się da gdzieś jechać to zabawa jest na całego. Na zdjęciu poniżej Fokus :D
  
 4.
należałam do grupy OSP czyli Ochotniczej Straży Pożarnej. Byłam tam strażakiem ratownikiem :P Tak biegałam z wężem strazackim i oprzyrządowaniem medycznym :)
5.
Jeździłam na mecze jakiś czas temu i teraz ponownie chciałabym do tego powrócić. Nie powiem komu kibicuję :D Taka moja mała tajemnica :P 
6.
Często i gęsto mój biedny P. dostaje ode mnie lanie :P No nie tak dosłownie. jestem na tyle nierozgarnięta, że biedny zawsze dostanie jakiegoś kopa, lub z łokcia <bezradny>

7.
Jak śpię to zagarniam na swoją stronę wszystką kołdrę oraz rozwalam się na caaalutkim łóżku :P  Tak to już bywa... Muszę mieć sporo miejsca do spania :) I wygląda to mniej więcej tak:


Na tym miałam zakończyć ale przypomniałam sobie, że ja też muszę kogoś nominować :P

7 komentarzy:

  1. O, myślałam, że już dawno jesteś po studiach, a tu proszę :) Z tym rozwalaniem się w łóżku mam to samo..jestem drobną osobą, a dwa miejsca zajmuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie dziękuję za wyróżnienie :)
    Miłej soboty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. "Nie pokarzę fotki mojego ucha, ale pokaże" jak można ten sam wyraz pisać raz z błędem a raz nie? Ogaar!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zwrócenie uwagi już poprawiam ten haniebny błąd :) każdemu może się zdarzyc :*

      Usuń

Bardzo dziękuje za pozostawienie komentarza. Dzięki temu wiem, że tu zaglądacie i podziwiacie moje prace :)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam, bo Twój komentarz wyląduje w spamie!