Witam serdecznie wszystkich, którzy zechcieli odwiedzić świat moich małych czarów. Wyruszycie tutaj wraz ze mną do krainy Magii, gdzie znajdziecie wiele pomysłów na to, jak wykorzystać chwilę w czarodziejski sposób. Szczypta Magii to blog, który ma w sobie coś magicznego. Dzięki niemu zaczerpniecie natchnienia oraz inspiracji do spędzania wolnego czasu i własnego tworzenia. Natchnie Was mocą, dzięki której poczujecie chęć działania.

28 lipca 2013

Jagódki

Znów zanudzam kolejnymi seryjnymi Anielicami :D Ale przynajmniej żaden się nie powtarza :)
Cóż więcej będę mówić :) Oglądajcie a komentarze będą mile widziane :) Kolor mógłby być bardziej intensywny jak na jagodę, ale chciałam w nazwy juz iść owocowe, więc będą jagódki :)










10 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się anielica z rękami w kieszeniach :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie anielice są śliczne :) Słodziutkie usteczka mają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojoj cała paleta barw :) Cudnie! Z Jagódek nie wybiorę tego Naj. Wszystkie zachwycają :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Jagódki są superowe, choć ogólnie nie lubię jagód. Zdecydowanie wolę poziomki, więc może w przyszłej notce będą poziomki xD? Mnie najbardziej podoba się anielica z rękami w kieszeni... mam sentyment do czerwonych włosów Twoich anielic :) Aniołek podoba mi się całościowo, od stóp do głów :) Pozdrawiam!!!

    Zapraszam do mnie na NN

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są Twoje anielice, więc możesz je pokazywać codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak to zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma w tym nic trudnego przecież widać od razu, ze nie jest to trudne :)

      Usuń
  7. Stęskniłam się bardzo za tymi Twoimi słodkimi aniołkami :) Możesz "zanudzać" mnie nimi do woli !!!! Prześliczne!!!! :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za pozostawienie komentarza. Dzięki temu wiem, że tu zaglądacie i podziwiacie moje prace :)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam, bo Twój komentarz wyląduje w spamie!