Witam serdecznie wszystkich, którzy zechcieli odwiedzić świat moich małych czarów. Wyruszycie tutaj wraz ze mną do krainy Magii, gdzie znajdziecie wiele pomysłów na to, jak wykorzystać chwilę w czarodziejski sposób. Szczypta Magii to blog, który ma w sobie coś magicznego. Dzięki niemu zaczerpniecie natchnienia oraz inspiracji do spędzania wolnego czasu i własnego tworzenia. Natchnie Was mocą, dzięki której poczujecie chęć działania.

27 października 2013

Dwa wyróżnienia

Jakiś czas temu otrzymałam dwa wyróżnienia od Kasi i Kariny. Dziś chciałam podzielić się z Wami moim wyróżnieniem i 7 faktami o sobie :)

Zgodnie z tym wyróżnieniem, nominowana osoba :

1. Pokazuje nagrodę.
2. Dziękuje za nominację.
3. Ujawnia 7 faktów o sobie.
4. Nominuje 7 blogów.
5. Informuje o nominacji blogi nominowane.  

No to myslę, że można zaczynać :)
1. Od października mieszkam w Krakowie. Baardzo brakuje mi domu i tego, że w każdym momencie mogłam wyjść na podwórko. Niestety tutaj mogę wyjść jedynie na ulicę ewentualnie do parku ale to nei to samo :/

2. Wczoraj zaczęłam pisać swoja pracę magisterską :D Mamnadzieję, że wyrobię się z pierwszym rozdziałem w 2 tygodnie bo obrona już w czerwcu :D

 3. Uwielbiam muzykę reggae.

4. Bardzo chciałabym mieć fretke. Niestety nie mogę sobie na nią pozwolić z powodu braku czasu :( Ale kto wie, może kiedyś...

5. Lubię oglądać mrożące krew w żyłach filmy :) Uwielbiam sie bać :P

6. Piszę piórem :)


7. Moją ulubioną bajką z dzieciństwa jest Czarodziejka z Księżyca.


To już wszystkie fakty o mnie na dzisiaj :) Mam nadzieję, że dziewczyny nie obrażą się o to, że na oba wyróżnienia dałam tylko jedne odpowiedzi. I tak było trudno wyszukać coś sensownego :D

A teraz czas na nominację dla innych 7 blogerów :)

6 komentarzy:

  1. Dziękuję, bardzo mi miło i również miło jest poczytać o Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję Kingo za wyróżnienie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Nie wiedziałam,że mieszkasz w Krakowie...też lubię straszne filmy i bardzo lubiłam Czarodziejkę z księżyca ;) My w domu mamy szynszyla ;)Trzymam kciuki za pisanie pracy! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie dziękuję za wyróżnienie :)
    Miło było sobie o Tobie poczytać:) Zawsze chciałam mieszkać w Krakowie, "cichutko" zazdroszczę :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za pozostawienie komentarza. Dzięki temu wiem, że tu zaglądacie i podziwiacie moje prace :)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam, bo Twój komentarz wyląduje w spamie!