Witam serdecznie wszystkich, którzy zechcieli odwiedzić świat moich małych czarów. Wyruszycie tutaj wraz ze mną do krainy Magii, gdzie znajdziecie wiele pomysłów na to, jak wykorzystać chwilę w czarodziejski sposób. Szczypta Magii to blog, który ma w sobie coś magicznego. Dzięki niemu zaczerpniecie natchnienia oraz inspiracji do spędzania wolnego czasu i własnego tworzenia. Natchnie Was mocą, dzięki której poczujecie chęć działania.

21 listopada 2013

Górnik Libiąż & Beskid Andrychów II

Po raz kolejny przedstawiam Wam etapy pracy podczas malowanie herbu klubowego Górnika oraz beskidu :)
Musze Wam powiedzieć, że malowanie tych herbów chociaż bardzo czaso- i pracochłonne sprawia mi bardzo wiele radości, zwłaszcza gdy widzę zachwyt nie tylko w Waszych komentarzach ale i po minach odbierajacych te cuda :) Zaczełam już jakiś czas temu pisać pracęmagisterską a raczej pierwszy je jrozdzial i po prostu umieram przy tym :D Spać mi się chce jużod pierwszego zdania w ciagu pisania :D Katorga, a mogłabym robić tyle fajnych rzeczy :D Ale cóż, jakoś przetrwam, obronie się w czerwcu i będę Panią Magister :P
Zapraszam również na

A teraz przedstawiam resztę zdjęć mojego czasochłonnego zajęcia :)
























2 komentarze:

  1. Podziwiam! Ja bym chyba wymiękła przy tak dużej pracy, ale z drugiej strony tak jak piszesz to wielka frajda :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, wiesz, że zawsze chylę czoła gdy oglądam Twoje herby. Masa pracy i efekt WOW! Jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za pozostawienie komentarza. Dzięki temu wiem, że tu zaglądacie i podziwiacie moje prace :)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam, bo Twój komentarz wyląduje w spamie!