Witam serdecznie wszystkich, którzy zechcieli odwiedzić świat moich małych czarów. Wyruszycie tutaj wraz ze mną do krainy Magii, gdzie znajdziecie wiele pomysłów na to, jak wykorzystać chwilę w czarodziejski sposób. Szczypta Magii to blog, który ma w sobie coś magicznego. Dzięki niemu zaczerpniecie natchnienia oraz inspiracji do spędzania wolnego czasu i własnego tworzenia. Natchnie Was mocą, dzięki której poczujecie chęć działania.

14 stycznia 2014

Zielona Anielica z sercem

Duża Anielica powstała już jakiś czas temu :) Jeszcze przed Świętami. Wiekszość pokazywanych teraz prac będzie zaległa.
Jak widzicie zmieniłam trochę styl swoich zdjęć. Tamten, który prezentowałam wcześniej ani trochę mi się nie podobał i wreszcie znalazłam to, na czym najlepiej wyglądają moje prace. Biała kartka!! A Aniołek może być propozycją na zbliżające się Walentynki. Ponżej przedstawiam jeszcze aniołka w surowościach :)



11 komentarzy:

  1. Śliczna! Bardzo sympatyczna buźka i piękna suknia :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne serduszko, mocno przykuwa uwagę:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna anielica, kolor sukienki cudny :).
    Też ostatnio stwierdziłam, że biała kartka to jest to ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna anielinka, wspaniałe oczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję ślicznie:)Cieszy mnie to, że Anielica się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wygląda, buzia ,włosy, sukienka i to serducho w takiej soczystej czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anielica jest piękna, ma bardzo ciekawy wzorek na sukieneczce, ciekawa jestem czym go zrobiłaś?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna anielica, cudny ma kolor sukni i bardzo fajny na niej wzorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne <3 kurczę , nie wiem czy sama zrobiłabym coś takiego ! ;o
    magia-zielonego-serca.blogspot.com <3 Opowiadanie o nadzwyczajnej Charlotte Collins :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za pozostawienie komentarza. Dzięki temu wiem, że tu zaglądacie i podziwiacie moje prace :)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam, bo Twój komentarz wyląduje w spamie!