Witam serdecznie wszystkich, którzy zechcieli odwiedzić świat moich małych czarów. Wyruszycie tutaj wraz ze mną do krainy Magii, gdzie znajdziecie wiele pomysłów na to, jak wykorzystać chwilę w czarodziejski sposób. Szczypta Magii to blog, który ma w sobie coś magicznego. Dzięki niemu zaczerpniecie natchnienia oraz inspiracji do spędzania wolnego czasu i własnego tworzenia. Natchnie Was mocą, dzięki której poczujecie chęć działania.

22 marca 2014

Wyniki drugiego losowania

Z racji tego, ze ostatnim razem wylosowana zwyciężczyni w ogóle się do mnie nie odezwała postanowiłam przeprowadzić drugie losowanie. A oto lista osób, bioracych udział w losowaniu:
Osoby, które wylosowały II i III nagrodę nie były brane pod uwagę, gdyż musiałabym im odebrać nagrody i jeszcze raz losować wszystkie trzy nagrody. Tak więc losujemy nagrodęgłównąspośród osób, które nie zostały wylosowane wczesniej.



Zwyciężczynią jest Oliwia z bloga  Oliwia Art Deco :) Proszę o kontakt na mail lub fb :)

6 komentarzy:

  1. Skoro zobowiązałaś się organizować Candy, to ty powinnaś odezwać się do wygranej osoby. Zasady nie są fair ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto powiedział,że to ja powinnam się odezwać? Nie było żadnego regulaminu zabawy a jesli na wynikach proszę aby się odezwać to prosze to robic. Ja ustalam zasady a Tobie anonimie nic do tego. Poza tym nie widziałam jeszcze zabawy, w której to organizator łaskawie prosi zwycięzcę o adres do wysyłki. Każdy się zgłasza sam i pilnuje sobie wyników. Jak się zgłaszam w konkursie to zaglądam chociaż na bloga a nie czekam aż łaskawie ktoś się do mnie odezwie bo tak jest najłatwiej. Odhaczyć sobie wszystkie punkciki w zabawie i nawet komentarza nie zostawić pod żadną inną pracą bądź postem. Datego tak robie bo jeśli ktoś się interesuje to się odezwie jesli mu nie zalezy to jest tak, jak w tym przypadku. Prawie 2 tygodniowe milczenie. Zwlekałam bardzo długo z wynikami po części sama zapomniałam, że zwyciężczyni ma się zglosići pewnie gdyby sięzgłosiła choćby po tygodniu to nagrodę by otrzymała bo mogły siędziać różne rzeczy. Bądźmu ludźmi ale jesli ktośsię budzi przy drugim losowaniu to przepraszam bardzo i mogłabyś się choć podpisaća nie anonimowo wysyłać złośliwe komentarze.

      Usuń
    2. Zresztą we wszystkich moich Candy to wygrany miał się do mnie zgłaszać. Było tak za każdym razem więc nie wiem w czym problem? Że przepadła Ci nagroda? Bo nie widze innej osoby, która miałaby mieć pretensje o to, że komus innemu uciekła nagroda sprzed nosa.

      Usuń
  2. nagroda odebrana już? Oliwia się zgłosiła?

    OdpowiedzUsuń
  3. to kwestia KULTURY że organizator zabawy SAM ZGŁASZA SIĘ DO WYLOSOWANEJ OSOBY, tyle w tym temacie Szczypto Magii

    OdpowiedzUsuń
  4. Do Oliwii mam już adres. Nie to nie jest kwestią kultury a kwestią tego, jakie zasady zostały przeze mnie ustalone. Ile konkursów wygrałam tak jeszcze ani jeden organzator nie pisał do mnie o łaskawe podanie mu adresu do wysylki :D. Ludzie jak macie problemy i zalezy Wam na zgarnianiu nagród nie robiąc nic więcej prócz odhaczenia sobie punkcików z założeń konkursu to się nie zgłaszajcie. Tymbardziej nie miejcie pretensji jak się nie zgłosiliscie w wyznaczonym czasie. Pilnowanie sobie terminów zakonczenia zabawy oraz wyników nie leży w mojej kwestii a tylko i wyłącznie osób, które biora w zabawie udział bo mi nic do tego.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za pozostawienie komentarza. Dzięki temu wiem, że tu zaglądacie i podziwiacie moje prace :)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam, bo Twój komentarz wyląduje w spamie!