Witam serdecznie wszystkich, którzy zechcieli odwiedzić świat moich małych czarów. Wyruszycie tutaj wraz ze mną do krainy Magii, gdzie znajdziecie wiele pomysłów na to, jak wykorzystać chwilę w czarodziejski sposób. Szczypta Magii to blog, który ma w sobie coś magicznego. Dzięki niemu zaczerpniecie natchnienia oraz inspiracji do spędzania wolnego czasu i własnego tworzenia. Natchnie Was mocą, dzięki której poczujecie chęć działania.

17 października 2012

Cukierkowe napierścionniki

Słodkie napierścionniki wykonane z masy solnej :)
Podstawa tych napierścionników zrobiona została z masy solnej. Resztę pomalowałam, polakierowałam i ozdobiłam wstążkami :) Jest to fantastyczny pomysł. Jeśli nie macie gdzie trzymać swoich pierścionków zaopatrzcie się w takie cudo, to wspaniałe uproszczenie :) ja nie mam za dużo swoich pierścionków, dlatego też oba pójdą do chętnych :) 
Nie mogę powiedzieć, skąd wpadł mi pomysł na nie. Podobne obiły mi się o oczy gdy przeglądałam z nudów internet. Taki napierścionnik możecie znaleźć również na stronie Sztuki N!epoważnej  :) A nawet możecie znaleźć tam kurs na taki napierścionniczek :)









1 komentarz:

  1. Wpadłam i zostaję. Wspaniałe wspaniałości. Kopalnia inspiracji tutaj. dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za pozostawienie komentarza. Dzięki temu wiem, że tu zaglądacie i podziwiacie moje prace :)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam, bo Twój komentarz wyląduje w spamie!