Witam serdecznie wszystkich, którzy zechcieli odwiedzić świat moich małych czarów. Wyruszycie tutaj wraz ze mną do krainy Magii, gdzie znajdziecie wiele pomysłów na to, jak wykorzystać chwilę w czarodziejski sposób. Szczypta Magii to blog, który ma w sobie coś magicznego. Dzięki niemu zaczerpniecie natchnienia oraz inspiracji do spędzania wolnego czasu i własnego tworzenia. Natchnie Was mocą, dzięki której poczujecie chęć działania.

21 grudnia 2012

Akwarelowe aniołki na choinkę

No i ostatnie już z moich solnych tworów na choinkę :)
Takie akwarelowe aniołeczki zrobiłam na swoją choinkę a mama jest nimi zachwycona. Oczy każdego aniołka starałam się pomalować pod kolor kiecuszki i sama się wystraszyłam tych, które mają czerwone patrzałki. Wyglądają trochę jak wampiry :D Ale mam nadzieję, że się podobają :)














1 komentarz:

Bardzo dziękuje za pozostawienie komentarza. Dzięki temu wiem, że tu zaglądacie i podziwiacie moje prace :)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam, bo Twój komentarz wyląduje w spamie!