Witam serdecznie wszystkich, którzy zechcieli odwiedzić świat moich małych czarów. Wyruszycie tutaj wraz ze mną do krainy Magii, gdzie znajdziecie wiele pomysłów na to, jak wykorzystać chwilę w czarodziejski sposób. Szczypta Magii to blog, który ma w sobie coś magicznego. Dzięki niemu zaczerpniecie natchnienia oraz inspiracji do spędzania wolnego czasu i własnego tworzenia. Natchnie Was mocą, dzięki której poczujecie chęć działania.

1 stycznia 2013

Wyniki szybkiego konkursu

I już są!! mam dla Was wyniki mojego konkursu, w którym do wygrania była jedna z TYCH parek.
Niestety po sprawdzeniu poprawności zgłoszeń z przykrością stwierdzam, że z  9 osób tylko 5 mogło wziąć w nim udział. Pomimo wysyłanych wiadomości z prośbą o poprawienie zgłoszeń te osoby tego niestety nie zrobiły...
 Nie widziałam tu na tablicy fb żadnego udostępnionego posta ani głosu pod pracą konkursową.
 Tutaj głos nie został oddany.
 tutaj głos nie został oddany.
Nigdzie nie znalazłam ani udostępnionego konkursu ani głosu pod pracą.

Piszę o tym, aby te osoby nie miały potem pretensji :)
No to może przejdę już do samego losowania :) W komisji losującej jak i samym losującym był mój Luby ;* Także wszystko odbyło się jak najbardziej sprawiedliwie a fotografem byłam ja :)
Te osoby spełniły wszystkie warunki zamieszczone w konkursie. Tym samym bardzo im dziękuję za oddanie głosów na moją pracę i wzięcie udziału w konkursie.
 Pocięte karteczki z imionami, wszystkie równe :D
 Wrzut do maszyny losującej...
 I wybranie!!!!
A zwyciężczyni serdecznie gratuluję :) Skontaktuje się z Tobą w celu wybrania nagrody :)

Wszystkim osobom biorącym udział w konkursie serdecznie dziękuję, gratuluję zwyciężczyni i zapraszam do kolejnych konkursów :) I do odwiedzania mojej stronki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje za pozostawienie komentarza. Dzięki temu wiem, że tu zaglądacie i podziwiacie moje prace :)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam, bo Twój komentarz wyląduje w spamie!