Witam serdecznie wszystkich, którzy zechcieli odwiedzić świat moich małych czarów. Wyruszycie tutaj wraz ze mną do krainy Magii, gdzie znajdziecie wiele pomysłów na to, jak wykorzystać chwilę w czarodziejski sposób. Szczypta Magii to blog, który ma w sobie coś magicznego. Dzięki niemu zaczerpniecie natchnienia oraz inspiracji do spędzania wolnego czasu i własnego tworzenia. Natchnie Was mocą, dzięki której poczujecie chęć działania.

19 lutego 2013

Deseczka decoupage

Taką oto deseczkę udało mi się stworzyć :) A jeśli macie ochotę na taką deskę to zapraszam do zamawiania :)
Motyw zabrany z serwetki, którą mogliście oglądać TU. Na serwetce widnieją 4 różne karczochy, więc jest w czym wybierać :)





4 komentarze:

  1. Super! Ja też przymierzam się do ozdobienia pudełka na husteczki tą metodą ;) Jak się do tego zabrać, co potzrebuję? Poproszę o wskazówki ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to przede wszystkim pudełko :D każdej w sumie faktury byleby było dobrze oczyszczone bez zabrudzeń i nie tłuste bo farba wtedy nie siada :) Farby akrylowe na podkład no i serwetka z wybranym motywem. Do klejenia niby klej decoupage ale osobiście wiem, że takie rzeczy są drogie :) ja wcześniej używałam białka od jajka ale teraz robię to klejem do tapet i działa :) Na koniec ozdabiasz i lakierujesz :)

      Usuń
  2. Cóż ja mogę napisać.... jest śliczna :)
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za pozostawienie komentarza. Dzięki temu wiem, że tu zaglądacie i podziwiacie moje prace :)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam, bo Twój komentarz wyląduje w spamie!