Witam serdecznie wszystkich, którzy zechcieli odwiedzić świat moich małych czarów. Wyruszycie tutaj wraz ze mną do krainy Magii, gdzie znajdziecie wiele pomysłów na to, jak wykorzystać chwilę w czarodziejski sposób. Szczypta Magii to blog, który ma w sobie coś magicznego. Dzięki niemu zaczerpniecie natchnienia oraz inspiracji do spędzania wolnego czasu i własnego tworzenia. Natchnie Was mocą, dzięki której poczujecie chęć działania.

22 września 2013

Wyróżnienie

Jakiś czas temu otrzymałam wyróżnienie od Yagoshka Art. Dzisiaj się nim chwalę i dziękuję koleżance za wyróżnienie :)

Zasady:
1. Nominowana osoba pokazuje nagrodę.
2. Dziękuje za nominację.
3. Ujawnia 7 faktów o sobie.
4. Nominuje 7 blogów.
5. Informuje o nominacji blogi nominowane.
1.
Od sierpnia jestem świeżo upieczoną narzeczoną!!!
 

2.
Zmieniałam nieco swoją fryzurę :D Obcięłam dredy :) Co prawda żal było je obcinać, ale nie ma sensu trzymania czegoś na siłę jeśli nie da się o to dostatecznie dobrze zadbać.
 

3.
Zaczęłam ćwiczenia z Ewką Chodakowską i po trzech tygodniach schudłam 3 kilo :D Ogólnie efekty były widoczne już po tygodniu. Zauważały to osoby, które nie wiedziały, że ćwiczę. Osobiście polecam :) Taaaak... Na początku tak mniej więcej to wyglądało :D

4.
Mam słabość do "przerażających stworzeń". Miałam swojego czasu w domu Ptasznika Czerwono odwłokowego. Bolek się nazywał :D

5.
Kocham Iron Man'a. Mogłabym te filmy oglądać na okrągło a Rober Downey Jr jest stworzony do tej roli :)
6.
Uwielbiam czytać książki. Zwłaszcza, gdy zmierzając do Krakowa codziennie spędzam w pociągu 4 godziny. Wspaniała okazja do zagłębienia się w lekturze :)
To przeczytałam w sierpniu:


W sierpniu zaczęłam sagę Zmierzch. Właśnie czytam trzecią część.


7.
Zaczynam dostawać fioła na punkcie przyrostu moich włosów. Sporo o nich czytam, staram się je pielęgnować i dbać tak, aby rosły w miesiącu więcej niż 1 cm. Moja inspiracja to piękne, długie i gęste włosy :)

To by było na tyle moich  zwierzeń. Teraz czas, aby nominować kolejne 7 blogów :)


7 komentarzy:

  1. fajnie się czytało:) bardzo dziękuje za wyróżnienie, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie dziękuję :) Ja też uwielbiam Iron Man'a :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz w nowej fryzurce :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Kingo, dziękuję za wyróżnienie :) Bardzo mnie ono cieszy :) Postaram się przy okazji następnego posta odpowiedzieć na Twoje pytania :) Pozdrawiam ciepło, eda

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za pozostawienie komentarza. Dzięki temu wiem, że tu zaglądacie i podziwiacie moje prace :)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam, bo Twój komentarz wyląduje w spamie!