Witam serdecznie wszystkich, którzy zechcieli odwiedzić świat moich małych czarów. Wyruszycie tutaj wraz ze mną do krainy Magii, gdzie znajdziecie wiele pomysłów na to, jak wykorzystać chwilę w czarodziejski sposób. Szczypta Magii to blog, który ma w sobie coś magicznego. Dzięki niemu zaczerpniecie natchnienia oraz inspiracji do spędzania wolnego czasu i własnego tworzenia. Natchnie Was mocą, dzięki której poczujecie chęć działania.

20 września 2013

Wygrana u Marty

Wygrałam ostatnio Candy u Marty. Zajmuje się ona fotografią :)
Wygrałam u Marty bransoletkę oraz sesje foto. Może w niedługim czasie będę miała możliwość umówienia się na nią z Marta :) A oto moja wygrana :)




7 komentarzy:

  1. Bardzo ładna bransoletka!Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :D Też bardzo mi się podoba i fajnie się ją nosi :) A jakoś nigdy nie przepadałam za czymś co dynda przy nadgarstkach :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :). Ciekawa jestem tej sesji, pewnie będzie świetna zabawa i pamiatka ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje:) Tamta fryzury była taka tylko na potrzeby zdjęć;)Najczęsciej chodzę w rozpuszczonych zwykłych włosach:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Planuję zrobić grzywkę na wprost ale cały czas się waham:)Ale postaram się coś wymyślić,dzięki za wskazówkę;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygrana jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za pozostawienie komentarza. Dzięki temu wiem, że tu zaglądacie i podziwiacie moje prace :)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam, bo Twój komentarz wyląduje w spamie!