Witam serdecznie wszystkich, którzy zechcieli odwiedzić świat moich małych czarów. Wyruszycie tutaj wraz ze mną do krainy Magii, gdzie znajdziecie wiele pomysłów na to, jak wykorzystać chwilę w czarodziejski sposób. Szczypta Magii to blog, który ma w sobie coś magicznego. Dzięki niemu zaczerpniecie natchnienia oraz inspiracji do spędzania wolnego czasu i własnego tworzenia. Natchnie Was mocą, dzięki której poczujecie chęć działania.

9 stycznia 2014

Świeczniki z Poisencją

W tym roku miałam przyjemność wykonania świeczników z Poisencjami. Robiłam je na wzór zeszłorocznych wytworów :) Uważam, że te wyszły trochę lepsze.
Myślę, że tak te, jak i zeszłoroczne mają w sobie jakiś urok mimo, że się od siebie różnią. Te robione w zeszłym roku były na świeczki a najnowsze na wkłady zapachowe. Zrobiłam ich 4, lecz zdjęcia mam jedynie tych, które zostały w domu. Jeden poszedł do przyszłej tesciowej, którym była zachwycona a drugi został dla mojej mamy :)



10 komentarzy:

Bardzo dziękuje za pozostawienie komentarza. Dzięki temu wiem, że tu zaglądacie i podziwiacie moje prace :)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam, bo Twój komentarz wyląduje w spamie!