Witam serdecznie wszystkich, którzy zechcieli odwiedzić świat moich małych czarów. Wyruszycie tutaj wraz ze mną do krainy Magii, gdzie znajdziecie wiele pomysłów na to, jak wykorzystać chwilę w czarodziejski sposób. Szczypta Magii to blog, który ma w sobie coś magicznego. Dzięki niemu zaczerpniecie natchnienia oraz inspiracji do spędzania wolnego czasu i własnego tworzenia. Natchnie Was mocą, dzięki której poczujecie chęć działania.

1 lutego 2014

Górnik Libiąż

Dawno nie było żadnego Herbu, którym się mogłam pochwalić :) Ten czekał sobie w kolejce na publikacje od grudnia :)
Uwielbiam ten moment, kiedy praca już jest gotowa i sama mogę się nią trochę pozachwycać :) Herby zajmują szczególne miejsce w mojej pracy :) Po pierwsze, są moim autorskim pomysłem i z tego jestem dumna :D Drugą kwestią jest zachwyt osoby, która go otrzymuje :) Jest to najwspanialsze na świece!!! 
Co prawda tyle ile się udenerwuję przy malowaniu to moje, bo tam krzywo pomalowane, tam mi zejdzie, a farba się nie rozprowadza tak jakbym chciała :D Po prostu żyć nie umierać przy pracy nad nimi.
Teraz już nie zamęczam tylko zapraszam do oglądania i komentowania :)

Przypominam jeszcze o rozpoczętym Candy :) Klik w obrazek :)






1 komentarz:

  1. Patrząc na herby Twojego wykonania nigdy nie wiem, co powinnam napisać w komentarzu. Jestem w pełni przekonana, że żadne słowa nie są w stanie opisać tak perfekcyjnie wykonanej pracy. Podziwiam Cię za ogrom pracy, jaką musisz włożyć by praca wyglądała tak a nie inaczej.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ; )

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za pozostawienie komentarza. Dzięki temu wiem, że tu zaglądacie i podziwiacie moje prace :)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam, bo Twój komentarz wyląduje w spamie!