Witam serdecznie wszystkich, którzy zechcieli odwiedzić świat moich małych czarów. Wyruszycie tutaj wraz ze mną do krainy Magii, gdzie znajdziecie wiele pomysłów na to, jak wykorzystać chwilę w czarodziejski sposób. Szczypta Magii to blog, który ma w sobie coś magicznego. Dzięki niemu zaczerpniecie natchnienia oraz inspiracji do spędzania wolnego czasu i własnego tworzenia. Natchnie Was mocą, dzięki której poczujecie chęć działania.

26 grudnia 2014

Grafiki Świąteczne

Święta, Święta.... i już praktycznie po nich. Z tego miejsca chciałam się podzielić grafikami, które stworzyłam z tej okazji :)

Powyższą grafikę mogliście zobaczyć na moim FB. Nie są specjalnie wyszukane ale osobom, którym je pokazywałam podobały się. mam nadzieję, że urzekną i Was :)


5 komentarzy:

Bardzo dziękuje za pozostawienie komentarza. Dzięki temu wiem, że tu zaglądacie i podziwiacie moje prace :)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam, bo Twój komentarz wyląduje w spamie!