Witam serdecznie wszystkich, którzy zechcieli odwiedzić świat moich małych czarów. Wyruszycie tutaj wraz ze mną do krainy Magii, gdzie znajdziecie wiele pomysłów na to, jak wykorzystać chwilę w czarodziejski sposób. Szczypta Magii to blog, który ma w sobie coś magicznego. Dzięki niemu zaczerpniecie natchnienia oraz inspiracji do spędzania wolnego czasu i własnego tworzenia. Natchnie Was mocą, dzięki której poczujecie chęć działania.

13 kwietnia 2013

Walizki

Kochane chciałam pochwalić się czym zostałam dzisiaj obdarowana :) Chciałam serdecznie podziękować Panu Wojciechowi S. który oddał mi swoje stare Walizki :) Co prawda szukałam jednej ale dostałam trzy i na pewno je wykorzystam w swojej pracy :) Naprawdę mało jest w tych czasach osób, które oddadzą coś i nie chcą niczego w zamian :) Pan Wojciech pozytywnie mnie zaskoczył :)
Walizki a także gablotki lub szafeczki szukałam bardzo długo, lecz nikt nie chciał się wymienić. A właśnie takiego układu potrzebowałam. Wrzuciłam więc ogłoszenie w net i po około miesiącu z hakiem odezwał się do mnie Pan Wojciech, że ma dla mnie nie jedną a trzy Walizeczki :D Najbardziej urzekła mnie ta w kratę. Jest najlepiej zachowana a mimo to, że przy dwóch trzeba troszkę zrobić nie zniechęca mnie to bo mam pole do manewru :) I chwalę się resztą :)








4 komentarze:

  1. Fantastyczne! Widać na nich ząb czasu. Ciekawa jestem jak będą wyglądały po przemianie. Pochwal się koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się doczekać ich widoku po Twoim przerworzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja Ci zazdroszczę tych skarbów!A swoją drogą słowa uznania dla pana Wojciecha,bo w tych czasach rzadko ktoś oddaje coś za darmo,tym bardziej takie cuda:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za pozostawienie komentarza. Dzięki temu wiem, że tu zaglądacie i podziwiacie moje prace :)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam, bo Twój komentarz wyląduje w spamie!