Witam serdecznie wszystkich, którzy zechcieli odwiedzić świat moich małych czarów. Wyruszycie tutaj wraz ze mną do krainy Magii, gdzie znajdziecie wiele pomysłów na to, jak wykorzystać chwilę w czarodziejski sposób. Szczypta Magii to blog, który ma w sobie coś magicznego. Dzięki niemu zaczerpniecie natchnienia oraz inspiracji do spędzania wolnego czasu i własnego tworzenia. Natchnie Was mocą, dzięki której poczujecie chęć działania.

3 września 2013

Anielska szkatułka

Dziś w odmianie decoupage :) Anielska szkatułka, którą udało mi się zrobić jakiś czas temu :)
Szkatułka jest niewielka. idealna dla małej dziewczynki na trzymanie drobiazgów :)
Nie wiem co jest z tym moim aparatem, że ostatnio takie kiepskie zdjęcia mi wychodzą :/ Ehhh. Masakra jakaś :D



9 komentarzy:

  1. Bardzo ładna :)Ty to masz zdolności!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się ciężko ładuje Twój blog przez muzykę, kompa mi mocno zamula ;)
    Ale słodziaki z tych aniołków :) cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też zamula przez muzykę ;).
    Szkatułka jest bardzo ładna, idealna na drobny prezent :).

    OdpowiedzUsuń
  4. ta szkatułka jest prześlizna i te cudowne aniołki....także podoba mi się muzyczka jaką masz w tle aż podwójnie miło mi zagląda się do ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest ta szkatułka :) może spróbuj ustawić inny tryb na zdjęcia w aparacie

    Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia oraz na CANDY :) http://yagoshkaart.blogspot.com/2013/09/neonowe-rozdanie-na-koniec-lata-do.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna anielska szkatułka, Ty zdolniacho:)
    Buziak

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochane dziękuję za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za pozostawienie komentarza. Dzięki temu wiem, że tu zaglądacie i podziwiacie moje prace :)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam, bo Twój komentarz wyląduje w spamie!