Witam serdecznie wszystkich, którzy zechcieli odwiedzić świat moich małych czarów. Wyruszycie tutaj wraz ze mną do krainy Magii, gdzie znajdziecie wiele pomysłów na to, jak wykorzystać chwilę w czarodziejski sposób. Szczypta Magii to blog, który ma w sobie coś magicznego. Dzięki niemu zaczerpniecie natchnienia oraz inspiracji do spędzania wolnego czasu i własnego tworzenia. Natchnie Was mocą, dzięki której poczujecie chęć działania.

15 września 2013

Para Ślubna w złocieniach

Ta para ślubna poleciała do Marty i Dominika jako pamiątka zamiast kwiatów.
Docelowo była robiona na inne zamówienie, ale niestety osoba dla której była zrobiona już się do mnie nie odezwała. Nie zmarnowała się :) Wczoraj siostra zabrała ją ze sobą na ślub :) Na zwoju napisałam imiona młodych i datę ich ślubu :)





6 komentarzy:

  1. Ciekawa parka ;). Myślałam, że anielica ma kropki ale widzę że to kwiatuszki są :). Dobrze, że parka znalazła właścicieli :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna! Zdecydowanie lepszy to upominek aniżeli kwiaty, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna na parka Ci wyszła :) Pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpatrzone w siebie, zakochane i śliczne anieliczki, idealny prezent i wspaniała pamiątka.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej, jaka cudna *_* Najbardziej urzekły mnie skrzydełka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za pozostawienie komentarza. Dzięki temu wiem, że tu zaglądacie i podziwiacie moje prace :)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam, bo Twój komentarz wyląduje w spamie!